Cele mai bune 10 alimente care te ajută să arzi grasimea

Bunica avea dreptate..mănâncă-ți legumele!

29/04/2016

Pentru că e primăvara, și pentru că majoritatea dintre noi ne pregătim să arătăm cât mai bine vara aceasta (abdomen plat, mușchi reliefați), site-ul HunkBody ți-a pregătit o listă cu cele mai bune 10 alimente care te ajută să arzi grăsimea.

Cele mai bune 10 alimente care te ajută să arzi grasimea

Așa că, fără alte introduceri, uite lista, și câteva explicații despre cum te poate ajuta fiecare aliment să dai jos grăsimea și să scoți la iveală mușchii pentru care ai lucrat intens până acum.

1) Nuci și semințe

Aici poți include aproape orice aliment din categoria asta: fistic, migdale, alune (dar nu cele prăjite în ulei și sărate), caju, semințe de dovleac, semințe de floarea soarelui, etc. De ce? Nucile și semințele te vor ține „plin” pe parcursul zilei, pentru că sunt foarte consistente. În plus, sunt pline de grăsimi sănătoase și minerale.

2) Anumite legume

Sigur, toate legumele sunt foarte bune pentru un regim de definire (și pentru sănătate, în general). Dar, anumite legume, cum ar fi varza, broccoli, conopida, varza de bruxelles, conțin fitonutrienți speciali, cum ar fi indole-3-carbinol (I3C), care te ajută să lupți împotriva estrogenului din corp (hormon feminin), care e responsabil pentru depunerile de grăsime (mai ales în zona burții). Bunica avea dreptate..mananca-ti legumele!

3) Omletele

Ouăle nu sunt „rele”. Există un mit care zice că gălbenușul nu e bun, pentru că are colesterol. De fapt, gălbenușul este cea mai hrănitoare parte a oului, și conține proteină, vitaminele B6, B12, A, D, E, K, cholina, luteina, calciu, fier, fosfor, zinc și acizi grași omega-3. În plus, sunt destul de sățioase. Pe cât posibil, încearcă să mănânci ouă de țară, vei beneficia de mai multi nutrienți de calitate.

4) Ciocolata neagră

Da, nu e o greșeală. Ciocolata neagră e bogată în anti-oxidanți (aproape de 8 ori mai mulți decât se găsesc în căpșuni), și conține stimulanți care au un efect pozitiv asupra arderilor de grăsime, cum ar fi theobromina și cafeina. Conține de asemenea și acid oleic, care este o grăsime monosaturată. Ai grijă să alegi ciocolata cu 78% sau mai mult, nivel de cacao.

5) Ceai Verde

Nu numai că conține un antioxidant puternic, dar multe studii științifice au arătat legătura clară între consumul de ceai verde și arderea mai rapidă a grăsimilor, incluzând un raport în Jurnalul American de Nutriție Clinică. Acest raport a arătat că extractul de ceai verde a mărit rata metabolică a subiecților cu 35-43%.

6) Fructele de pădure

Căpșunile, afinele, zmeura, sunt bogate în fibre (care încetinesc absorbția zahărului), și sunt pline de vitamine și antioxidanți care te ajută să eviți foamea constantă. De multe ori senzația de foame constantă e dată de lipsa de vitamine.

7) Scorțișoara

Cercetătorii au descoperit că scorțișoara conține un tip de antioxidant care ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge (glicemia). Pe scurt, o să depui mai puțină grăsime.

8 ) Ardeiul iute

Studiile au arătat că ingredientul activ din ardeiul iute, capsaicina, crește rata metabolică, te ajută să arzi mai multe calorii, stabilizează nivelul de zahăr din sânge, și este un puternic antioxidant. Adaugă puțina „iuțeală” vieții tale.

9) Iaurtul

Majoritatea iaurturilor de pe piață nu sunt bune pentru tine, atunci când vrei să dai jos grăsimea. Sunt pline de zahăr (mai ales varietățile „cu fructe”), și ar trebui să le eviți. În schimb, iaurtul normal sau iaurtul grecesc este plin de elemente probiotice, care te ajută să arzi grăsimea.

10) Somonul

Unul dintre cele mai bune alimente, atunci când vrei să scapi de grasime, datorită conținutului ridicat de proteină și acizi grași omega-3. E ca o „porție dublă” de ingrediente de calitate. Mulți oameni sunt deficienți în omega-3, și când încep să îi adauge în dietă, grăsimea începe să dispară.

Ei bine, aceasta a fost lista celor 10 alimente care te ajută să arzi grăsimea mai rapid. Combină consumul acestor alimente cu un program de exerciții, și vei obține corpul pe care ți-l dorești.






comments powered by Disqus