7 abilități necesare marketerilor în 2016

Pentru a rămâne competitiv, dezvoltă-ți aceste abilități de marketing

20/01/2016

Potrivit unui studiu realizat de Institutul pentru Productivitate Corporatista (Institute for Corporate Productivity),abilitățile și competențele nontehnice conduc o companie către succes. 83% dintre organizațiile respondente, cu un număr mai mare de 10.000 de angajați, recunosc importanța majoră a acestor abilități și aportul oamenilor care le dețin la succesul companiei.

7 abilități necesare marketerilor în 2016

Piața are nevoie tot mai mult de marketeri care pot face totul de la copywriting la growth hacking. Pentru a rămâne competitiv, dezvoltă-ți aceste abilități de marketing:

1. Copywriting

Abilitatea de a scrie texte (pentru site, SEO, newslettere sau reclame) cu rol de a informa și convinge segmentul țintă să îndeplinească anumite obiective.

2. Creare imagini

Abilitatea de a crea și edita imagini (bannere pentru display, infografice, postări social media, prezentări) folosind programe de grafică pentru imagini care atrag și vând.

3. Analytics

Abilitatea de a extrage și interpreta datele (data mining) din platforme ca Google Analytics pentru concluzii utile în optimizarea site-ului și a profitului.

4. Cunoștințe tehnice

Abilitatea de a edita pagini web (HTML, CSS), de a alege și de a lucra cu CMS-uri și platforme de ecommerce și de a coordona programatori.

5. Social Media

Peste 8 milioane de oameni sunt utilizatorii celei mari mari rețele sociale în România, iar abilitatea de promovare prin rețelele sociale e mai importantă ca niciodată.

6. Marketing automation

Marketing automation reprezintă automatizarea proceselor de marketing. Cele mai cunoscute unelte sunt cele de email management ca MailChimp sau Aweber.

7. Growth hacking

Abilitatea de a aduce rapid produsele angajatorilor în fața unui număr cât mai mare de oameni interesați de ele și găsirea unor modalități de creștere virală.






comments powered by Disqus