Patru moduri prin care poți face ca Facebook să fie o unealtă puternică a business-ului tău

Tu cum ai folosit până acum pagina de Facebook?

18/04/2016

Regulile comunicării s-au schimbat complet odată cu apariția fenomenului de Social-Media și, mai ales, a Facebook-ului. Companiile au ajuns să relaționeze prin intermediul acestuia la fel de mult ca pe email sau la telefon. Pe Facebook promovăm, vorbim cu clienții, vindem, primim feedback și lista poate continua. Există chiar o companie aeriană cu 200 de angajați care se ocupă doar de contul de Facebook al companiei. Prin intermediul mesageriei, pasagerii pot confirma biletele de avion, face rezervări, rezolva eventualele nemulțumiri.

Patru moduri prin care poți face ca Facebook să fie o unealtă puternică a business-ului tău

Social-Media ne determină să inovăm. Ce este însă de făcut pentru ca Facebook să fie folosit la adevărata „valoare” – o unealtă puternică pentru business-ul pe care îl avem?  

1. Fii creativ cu răspunsurile

Un client sau un potențial client reprezintă o audiență captivă atunci când intră, pentru câteva minute, pe pagina companiei tale. Lăsând deoparte respectul pe care ar trebui să îl arăți pentru timpul pe care ți-l acordă, profită de faptul că este acolo, în „curtea” ta și răspunde-I cât mai repede. În cazul în care conduci o companie mare și nu ai timp să „stai de vorbă” cu toți care intră pe pagină – angajează pe cineva.   Pe lângă asta, ai putea să le răspunzi în format video - și nu text. Astfel, feedback-ul tău va fi mult mai personal, clientul va aprecia asta.  

2. Ai auzit vreodată de Remarketing?

Ai fost vreodată „urmărit” de reclame relevante căutărilor și activității pe care le faci pe Internet? Ei bine, această „urmărire” poartă numele de remarketing. Utilizeaz-o și tu!  

3. Nu vinde!

Facebook nu este făcut pentru a vinde, ci pentru engagement, notorietate, a fi mai aproape de clienți. În momentul în care te vei apuca să postezi în regim „bazar” ori să te lauzi cu cât de grozav ești, îți vei goni vizitatorii.   Să folosești Facebook pentru business-ul pe care îl ai ar trebui văzut cu a te împrieteni cu un viitor client.   Ce poți face cu pagina de Facebook? Poți, de exemplu, să postezi articole interesante, legate de activitatea pe care o desfășori. Poți să îți filmezi angajații în timpul unui team-building. Să postezi câte un interviu scurt, săptămânal, cu câte un angajat care vorbește despre compania ta, dar și despre el.   Doar este Social-Media, nu?      

4. Prezintă-ți latura filantropică și implică-ți „fanii” paginii companiei să se alăture

Identifică o cauză sau mai multe și realizează o campanie de ajutorare, alături de fanii paginii. Arată-le că nu știi doar să iei, ci că știi, la fel de bine, să și oferi.   Nu uita un singur lucru: Utilizatorii unei rețele de socializare caută interacțiune. Pentru știri și marketing există site-urile și metodele specifice, iar Facebook-ul este locul unde au șansa să își exprime părerile. Un business - page bine pus la punct este o unealtă foarte puternică pentru mulțumirea fanilor și clienților unui brand.






comments powered by Disqus